Retur
Har du fortrudt dit køb?
Hvis du har fortrudt dit køb bedes du returnere produktet i samme stand, som du modtog det - Emballage og al tilbehør skal være intakt. Plombering af emballage på høretelefoner må IKKE være brudt.
Produktet sendes retur, på egen regning, til:
Dansk E-logistik
Att: Lemus ApS
Heeringvej 25, 4690 Haslev, Danmark
Venligst vedlæg en seddel om hvorfor produktet ønskes returneres. Når du har sendt produktet afsted, bedes du sende en mail til: info@lemus.dk med tracking nummer i tilfælde af, at pakken går bort i posten. Såfremt der ikke er oplyst et tracking nummer, kan Lemus ikke returnere dit køb.
*OBS*
Det er ikke muligt at returnere eller reklamere over produkter i vores to showrooms. Det er udelukkende showrooms, hvor man kan se og høre produkterne. Ønsker du at returnere eller reklamere over dit produkt, så kontakt os på info@lemus.dk
Lemus HOME
Drejer returneringen sig om Lemus HOME, bedes du kontakte os på: home@lemus.dk
Såfremt produktet viser brugsspor, forbeholder Lemus sig retten til, at nægte retuneringen af produktet eller trække et beløb, svarende til den slidtage, fra det returneret beløb.